V svetu poslovnega trženja so dogodki B2B preizkušen način, kako navdušiti ciljno občinstvo, spoznati potencialne stranke in povečati prepoznavnost blagovne znamke.

Izbran B2B dogodek mora biti skladna z vašo panogo in cilji podjetja. Če z njimi ni neposredno povezana, pridobljeni rezultati niso takoj uporabni. Panožni / specializirani dogodki zagotavljajo tudi specializirano znanje.

Dogodki B2B so glede na prisotnost udeležencev različnih oblik:

  1. Osebno: pri tem se ljudje fizično udeležijo dogodka v živo.
  2. Virtualni: virtualni dogodek je popolnoma digitalna izkušnja. Udeleženci se prilagodijo prenosu v živo z uporabo tehnologije za dogodke, kot je platforma za upravljanje dogodkov. Prednost virtualnih dogodkov za podjetja je, da dosežejo širše občinstvo brez potnih stroškov ali in z manj porabe delovnega časa.
  3. Hibridni: hibridni dogodek ponuja bolj prilagodljiv pristop k trženju B2B dogodkov. Udeleženci dogodka se lahko odpravijo na prizorišče dogodka, običajno tudi sejma, in se obenem povežejo s potencialnimi partnerji, ki tam ne bodo prisotni.

Po podatkih Inštituta za vsebinsko trženje (Content Marketing Institute) B2B tržniki ocenjujejo dogodke kot tržni kanal, ki je v letu 2022 prinesel najboljše rezultate. Zato ni presenetljivo, da več kot polovica anketirancev pričakuje, da bodo letos več vlagali tudi v trženje dogodkov. Tržniki B2B dogodke uvrščajo med tri vodilna področja naložb v letu 2024.

Priprave pred dogodkom

Nasvet št. 1: ZA NAČRTOVANJE URNIKA UPORABITE APLIKACIJO

Večina dogodkov ponuja programsko opremo ali mobilne aplikacije, s katerimi lahko udeleženci načrtujejo svoje sestanke in udeležbo na strokovnih predavanjih. Tako lahko v svoj osebni urnik vnaprej dodate vse dogodke, ki si jih želite ogledati. Preostali čas izkoristite za obisk sejma ali druženje s podjetji.

  1. Spletna registracija

Profil podjetja

  • Profil podjetja za mednarodne dogodke mora biti v angleščini, jasen in ustrezen za dogodek.
  • Pred odobritvijo in objavo bo pregledan.
  • Dodajte kontaktne podatke osebe, ki se bo udeležila dogodka.

Opis vaše ponudbe / povpraševanja

  • Razložite tehnologijo/izdelek/izkušnje, ki jih ponujate ali iščete.
  • Navedite vrsto partnerja, ki ga iščete.
  • Za vsako ponudbo/povpraševanje napišite profil sodelovanja.

Vaša razpoložljivost

  • Izberite časovne intervale, v katerih ste na voljo za B2B sestanke.
  • Poskrbite, da v teh časovnih intervalih ne boste rezervirali drugih obveznosti.

Nasvet št. 2: NAČRTUJTE, KOGA ŽELITE SREČATI

Digitalni seznami udeležencev, aplikacije za konference in tlorisi so najlažji način za načrtovanje vaše udeležbe. Pomembno je, da se vnaprej povežete s poslovnimi partnerji in se dogovorite za sestanek, saj vam določen datum v njihovem koledarju pomeni zavezujočo obvezo.

  1. Izberite dvostranska srečanja

E-poštno obvestilo, kdaj je treba rezervirati dvostranske sestanke

  • Prejeli boste e-poštno sporočilo z opomnikom, da lahko zdaj začnete rezervirati svoja dvostranska srečanja. Informacija je objavljena tudi na spletnem portalu dogodka.

Rezervacija dvostranskih sestankov

  • Prebrskajte seznam udeležencev in preverite njihove  profile. Več informacij lahko najdete tudi na njihovih spletnih straneh.
  • Uporabite izbirne filtre, da boste našli tiste, ki so vaša ciljna skupina.
  • Pošljite zahtevke za sestanke podjetjem/osebam, s katerimi se želite srečati.
  • Sprejmite ali zavrnite prejete zahtevke za sestanek.

Bodite aktivni in ne odzivni.

Če dodate smiselno pripombo o tem, zakaj vas sestanek zanima, boste povečali možnost, da bo vaša prošnja sprejeta. Sprejete zahteve za sestanek bodo morali partnerji za sestanek načrtovati. Upoštevajte, da lahko končna različica dnevnega reda vključuje manjše spremembe v razporeditvi sestankov, da bi se prilagodili največjemu možnemu številu sestankov – vendar vedno ob upoštevanju časovne razpoložljivosti, ki ste jo navedli v svoji prijavi.

Nasvet št. 3: PRINESITE DOVOLJ VIZITK IN PROMOCIJSKEGA MATERIALA

Potrebujete veliko vizitk – vedno jih imejte pri roki. Ko se na dogodku srečujete z ljudmi, je pomembno, da jim posredujete svoje kontaktne podatke in tako razširite svojo mrežo. To je prvi korak mreženja. Navsezadnje pričakujete, da boste v zameno prejeli kontaktne podatke svojega sogovornika za nadaljnje sodelovanje.

Nasvet št. 4: PRIPRAVITE SE NA SESTANEK

Prijeten droben pogovor se lahko hitro spremeni v pomemben pogovor. Zdaj je bistveno, da v nekaj minutah prepričate sogovornika. V ta namen doma v glavi pripravite predstavitev, tako imenovani elevator pitch. Nihče se ne rodi kot mojster. Sestavite svoj osebni kontrolni seznam in se dobro pripravite na dogodek.

 

Na dogodku

Nasvet št. 5: LOKACIJA SESTANKA

Na konferenci so običajno dodeljene oštevilčene mize in čas, kjer bo potekal vaš sestanek. Bodite točni! Zamujanje je pogosta napaka, ki vam lahko poslabša možnosti uspešnih kontaktov.

Nasvet št. 6: DODATNI TERMINI

Preverite ali so na dogodku prisotna tudi dodatna podjetja in jih kontaktirajte. Izza pomoč lahko zaprosite tudi organizatorja B2B dogodka. Izkoristite tudi možnost sejemskih razstavljavcev.

Po dogodku

Nasvet št. 7: NADALJNJE UKREPANJE IN DRUŽBENA OMREŽJA

Nadaljnje ukrepanje je bistvenega pomena. Kontaktirana podjetja boste lahko prepričali in v najboljšem primeru prejeli nova naročila. Po dogodku pošljite elektronsko sporočilo vsem stikom, ki ste jih shranili v aplikaciji za konference ali od katerih ste prejeli vizitko, in se jim zahvalite za srečanje. Ne pozabite se dogovoriti za telefonski klic za nadaljnje usklajevanje. Dodajanje teh stikov v družbena omrežja, kot je LinkedIn, je prav tako odličen način za ohranjanje stikov.

Prednosti udeležbe na B2B dogodkih

Konference B2B so več kot le predstavitve in brošure. Spoznajte nešteto prednosti, ki jih ponujajo in ki lahko spremenijo vaš poslovni pristop.

Z opazovanjem konkurentov lahko podjetja pridobijo dragocene informacije. Ta posredna analiza lahko izboljša vaš lastni poslovni pristop. Razumevanje prednosti in slabosti konkurence je neprecenljivo. Podjetjem omogoča, da se učinkoviteje pozicionirajo na trgu. Pričevanje zgodb o uspehu, izzivih in rešitvah sproži navdih. Ta kombinacija motivacije in navdiha spodbuja poslovne preobrazbe.

Informacije o dogodkih Enterprise Europe Netwok: https://een.ec.europa.eu/events

 

Članek pripravil: Vladimir Rudl

Maribor, 29. marec 2024

 

Published On: 29 marca, 2024 / Categories: Nekategorizirano /

Prijavite se v naš sistem e-informiranja

Seznanjali vas bomo z najaktualnejšimi informacijami iz poslov.

Sporočilo je bilo poslano.
Napaka. Poskusite ponovno.

Strinjam se s pogoji GDPR.